Dienstag, 15. März 2016

Bakterie zjadają plastik

Moi kochani, dzis wiadomosc od Magdaleny:

Moja Ukochana Mario: te bakterie zjadają plastik - link:





Z moca pozytywnych wibracji 
Wasza Maria Bucardi

O mnie:
Bardzo mi miło powitać Cię w moim magicznym świecie. Tutaj znajdziesz rytuały magiczne, które prowadzę, możliwość zamówienia sesji jasnowidzenia, przepowiedni na przyszlość, czy mojej porady. Prowadzę Akademię Sztuki Magicznej Omen Sententia. Jestem autorką wielu książek, artykułów i filmów z zakresu duchowości, magii, tarota i weganizmu. Od lat angażuję się w pomoc dla naszej planety, ludzi i zwierzat – walcząc w obronie gatunków zagrożonych wyginięciem. Niektórzy nazywają mnie terapeutką, psychologiem, dobrą wróżką, rytualistka, jasnowidzem, wiedźmą, szamanką, mistrzynią magii, a inni Aniołem w ludzkiej postaci ;-) Ukończyłam studia wyższe uniwersyteckie na dwóch kierunkach plus trzeci jako wolny słuchacz. Posiadam tytuł Doktora h.c. of Angels Study California University. Moje motta życiowe: „Moja energia jest we wszystkim, co tworzę, najlepiej poznasz mnie po moich dziełach”. Twoja Maria Bucardi
Ksiazki, Rytualy, Przepowiednie i terapie u Marii Bucardihttp://magiczny-swiat.com

oraz http://mariabucardi.pl




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen